SINDIR-SINDIR SAYANG

Thursday 11 June 2009

CALIMAN

Hai.....! Supermankah atau Caliman....? Tapi dengar-dengar cerita juga dia ni digelar Kantotman.
Tapi dari cerita yang sahih saya dengar yang dia ni digelar Caliman.Dan kalau anda tau nama glamour kampungan digelar Patahman....Ahhhh....! macam-macam saja jua namanya ani eh....
Sebelum beliau terbang mengangkat tandas jamban.Saya sempat menemu ramah beliau.

+ Tuan saya jadi muskil mengapa tuan digelar Katotman,Caliman dan Patahman.
- Panjang ceritanya......
+ Pendekan,Tuan..
- Ok.!Nama saya caliman tu,saya suka bercali.Nama saya Katotman tu.Saya suka berkantot,
+ sebab itulah Tuan juga digelar raja kantotman....
- Hmmmm...! Mun faham bisai....
+ Bagaimana pula dengan gelaran Patahman.. Tuan tidak menyebut nama itu.
- Oh....! rawan hati saya bila menceritakan kenangan pahit itu.
+ Mengapa pula tuan bersedih?
- Baiklah saya ceritakan jangan beritahu orang ya..! Kaki saya pernah patah ketika saya main bola bah.......
+ Ahhhh....! Ini bukannya superman benaran...ini Caliman ketulahan.......arrhhhhh...!

SINDIR-SINDIR SAYANG : Tidak ada yang berkuasa di dunia ini melainkan Allah

No comments: