SINDIR-SINDIR SAYANG

Thursday 11 June 2009

TEROPONG ?

Amboi......! Amboi.....! adik ni meneropong siapa agaknya...Kalau meneropong bulan......Takkan cara begitu. Kalau meneropong nombor ekor mana boleh dik..Itu judi haram hukumnya.Kalau adik menoropong gaji baru itu boleh,dik..........
Cepatlah ,dik beritahu saya..Berapa kenaikkan gaji tahunan dan berapa kenaikkan gaji baru....Saya ni tak sabar-sabar menunggu kenaikkan gaji baru dan kenaikkan gaji tahunan tu... 12 tahun berkhidmat menaburkan jasa dik oi...... Takkan ada pembaharuannya. Pendapatan company berjuta-juta.ulur-ulurlah sikit ....jangan kedekut sangat.....Arhhhhhhh


Hmmmm......!Hairan juga saya apa yang teropong adik ni oi.......! Kalaulah adik meneropong orang yang tengah berkhalwat baguslah tu,dik....dapat juga informasi laporkan Pecegah Maksiat...Tapi saya tak puas hati siapa yang adik teropong ni....Lalu saya pun bertanya pada adik ni.

+ Haii.....! adik ni teropong siapa ?
- Teropong siapa saja liat saya dalam website ni.....
+ Alamak......Kena aku sekali dibuatnya.....

SINDIR-SINDIR SAYANG : Sesungguhnya Allah Maha melihat apa yang kita perbuat.

No comments: