SINDIR-SINDIR SAYANG

Tuesday 2 March 2010

STAFF DST BERKUMPUL DI YAYASAN DAN IKUT PERARAKAN MAULIDUR RASUL TAHUN 1431 HIJRAH DI TAMAN HAJI SIR MUDA OMAR 'ALI SAIFUDDIEN BRUNEI

Add Image
Minum dulu wang..., Karang ngalih karang...Jauh ni perjalanan kitani ani...


Makan tia wang....Sebelum kitani kena makankan.....



Anak Ustaz Haji Hanafi membacakan doa selamat sebelum berangkat untuk berarak ke Taman Haji Sir Muda Omar 'Ali Saifuddien di Majlis sambutan Maulidur Rasul 1431 Tahun hijrah.


Hai...! Kif bahapa kau tu... berdoakah atau liat facebook...?


Haji Embran dan Haji Maidi menerima sumbangan Payung daripada DST.Terima kasih DST selalu bermurah hati,Semoga Bisnes bertambah maju...dan Bonus Staff DST pun bertambah maju juga.


Inilah wajah-wajah lelaki termacho yang mengikuti perarakan maulidur Rasul.


Bos-bos kita turut serta menyertai perarakan maulidur Rasul di Taman Haji Sir Muda Omar 'Ali Saifuddien.



Haji Ahmad Nawi begitu teguh memegang payung seperti seteguh hatinya mengikuti perarakan maulidur Rasul di Taman Haji Sir Muda Omar 'Ali Saifuddien.

A.Halim dan G.Embran adalah lelaki melayu terakhir yang mempunyai paras wajah yang anggun ....Walaupun mereka berdua sudah berkahwin (ahhhhhhh.....! Jangan diurat) Tapi semangat mereka berdua begitu kuat untuk menyemarakan sambutan Maudil Rasul.....


Abdullah Haji Untung dan sepupunya turut gembira meraikan sambutan hari keputeraan nabi Muhammad S.A.W


Haji Wahab,Ali,Mustafa dan Sudirman turut sama-sama Menyemarakan sambutan maulidur Rasul di Taman Haji Sir Muda Omar 'Ali Saifuddien.


Hai....! Di sini ada empat orang kanak kanak...Tapi Mana satu anak Awang Halim Bin Kadir yang ikut perarakan ni....Siapa tau anaknya cubalah teka...?


Hai...! Bro angkat sapanduk atu biar kemas dan betul-betul... Jangan sampai nak tumbang......


Staf Dst mula berarak dengan tongkat payungnya.


Pg Marali nampak ceria dalam menyertai perarakan maulidur Rasul.


Dulu masa kecil kalau berarak dengan mengalunkan lagu salullah Alai Muhammad.....Serantak menbalas; Oren....! Oren......! (Tidak Boleh begitu ) Tapi sekarang perarakan Maulidur Rasul ini begitu tersusun dan rapi.


Haji Marsad nampak bersemangat dalam menyertai perarakan Maulidur Rasul



Apa yang Pg Danan tunjuk-tunjuk tu..... Hai....! macam kedua orang ni berjoget lagaknya. Sungguhpun begitu....Syabas......! Pengiran ikut menyertai perarakan Maulidur Rasul.Inilah namanya umat cintakan Nabi.

No comments: