SINDIR-SINDIR SAYANG

Monday 22 March 2010

PARA PESERTA PENDAKI GUNUNG BBQ DI RUMAH G.DIN

Rimba, Para peserta pendaki Gunung Kinabalu telah mengadakan BBQ di rumah G Din pada malam minggu,20hb Mach 2010.Para peserta hadir beramai-ramai dengan membawa beg gear mountain masing-masing untuk diinsepection.(Penulis Blog inda membawa- Jangan marah ya...!) Untuk memberkati majlis tersebut, Haji Amir Iskandar membacakan doa selamat.Selepas itu Para peserta dijemput makan beramai-ramai dengan hidangan yang sungguh menyelerakan.
Kami mengucapkan berbanyak terima kasih kepada G.Din kerana mengadakan majlis makan khas untuk para peserta yang mengikuti pendakian Gunung Kinabalu. Semoga Allah saja membalas jasanya.
Kami juga amat berdukacita salah seorang tunggak utama kami iaitu G.Din di timpa kecederaan di kaki.Kami mengharapkan G.Din cepat sembuh.Kami juga rasa terharu atas insitif G.Din memberikan semangat yang berkobar-kobar kepada kami untuk meneruskan perjuangan kami mendaki ke gunung Kinabalu.Sekali lagi,Apa yang kami harapkan semoga G.Din cepat sihat dan sembuh.Amin....

Dk Rima bersama dua orang anaknya comel mongel bergambar bersama para peserta pendaki gunung handalan BBQ dan Inspection Mountain gear di Rumah G.Din


Wow...! Mari kitani makan...G.Din belanja....


Ayo.....Yoooo....! Nyaman jua makan biskita atu....


Makan Beramai-ramai Sambil menonton Rancangan Tv

Seronok makan beramai-ramai tambahan makannya lagi nyaman.....


G.Din....Tunggak utama mungkin tidak dapat beraksi kerena ditimpa kecederaan....Takziah G.Din ..Semoga Cepat Sembuh Kakinya.

Chef benar ni kah....Atau saja-saja....


Chef dari indon yang tak diiktiraf.Tapi Nyaman jua salaiannya eh...!


Ayam,udang besar ,Daging kambing dan Ikan ayam laut di salai.....Yam..! Yam.....! Yam.....! eh....Nyaman eh.....

No comments: